mandag den 28. marts 2011

Uge 12

Mandag var vi ikke ret mange i forhold til hvad vi plejer. To stykker var til afsluttende test og måtte så ikke træne med. Træningen gik fint. Igen kunne jeg presse mig uden problemer.
Onsdag var sidste dag for min træningmakker. Alt mulig held og lykke til dig og dine lange løbeture. God træning uden problemer. Onsdag er også teoridag, hvor vi gennemgår forskellige temaer. Denne onsdag skulle vi snakke det psykologiske aspekt ved at have en hjertesygdom. God lektion, hvor vi både fik lidt teori, men også individuelt fortalte om vores egne psykiske oplevelser.
Fredag var vi så pludselig ikke ret mange – kun 6-7 stykker. Træningen var god og varieret. Vi har nu i et par uger haft besøg af to unge fysioterapeut studerende, som overtager træningen mere og mere. Ud over det faste cirkelprogram, så gør de virkeligt meget ud af at gøre det så varierende og underholdende som muligt. Fredag oplevede jeg at få pulsen op på 144 slag/min. Det må være mit max indtil nu.
I weekenden slappede jeg af med besøg af nogle campingvenner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar