onsdag den 23. marts 2011

Uge 11

Ugen startede rigtig kedeligt. Natten mellem søndag og mandag fik jeg mave-onde og sad på tønden stort set hele aftenen, natten og formiddagen. Derfor måtte jeg melde afbud til rehabilitering mandag morgen.
Tirsdag var jeg frisk igen, men ville ikke træne – skulle lige komme mig helt.
Onsdag var jeg til hjerterehabilitering med konditionstræning. Denne træning skulle vise sig at ændre min strategi. Under træningen kunne jeg give den ekstra gas. Da jeg nu ikke havde trænet i to dage var kroppen restitueret og klar til kamp. Jeg oplevede, at jeg bare kunne blive ved og ved – uden at blive træt. Faktisk var det kun mælkesyre, som satte en dæmper på mig. Og på ikke et eneste tidspunkt fik jeg dobbeltslag – fedt.

Det fik mig til at tænke. Jeg vil de næste dage prøve at holde pauser mellem rehabiliteringen og ikke lave noget træning hjemme.

Rehabiliteringen fredag var med samme succes som onsdag. Jeg kunne bare give gas og fik ikke dobbeltslag.

Lørdag var en smuk dag, hvor jeg besluttede mig for at arbejde i haven. Resultatet efter 3 timer graven i haven var, at jeg lå hele søndagen med ondt i ryggen L




Ingen kommentarer:

Send en kommentar