lørdag den 2. april 2011

Uge 13

Mandag sagde vi igen farvel til et par stykker af gruppen. Heldigvis startede en ny, men vi var helt nede på fire stykker til rehabilitering denne mandag. Kedeligt når der ikke er flere
Desværre fik jeg dobbeltslag et par gange under cyklingen. Jeg er dog begyndt at give den lidt mere gas. Cirkeltræningen var desværre rigtig kedelig, da vi ikke var flere.
Onsdag var endnu en dag med farvel. Denne gang for vores fysioterapeut, som var ansat som vikar. Selvfølgelig fik vi lavet lidt sjov med hende, før vi sagde farvel. Samtidig kom så vores nye fysioterapeut.
Efter mandagen, hvor vi ikke var flere, besluttede jeg mig for at køre mit eget løb og presse mig selv mere. Jeg satte tempoet op på cyklen og nåede 20 km. på 30 minutter. Desværre havde jeg også dobbeltslag fire gange under cyklingen, men det havde ingen indflydelse på præstationen. I dag var vi seks til rehabilitering, så det var lidt bedre. Jeg prøvede at presse mig selv i alle øvelser, hvilket også kan ses på min kalorieforbrænding.
Teorien denne onsdag handlede om vores medicin, hvad det er godt for, bivirkninger osv. God lektion.
Fredag lavede jeg lidt om på cirkeltræningen. I stedet for at holde pauser mellem sættene og øvelserne, besluttede jeg mig for at løbe en runde på gangene hver gang. Jeg tror det blev til omkring 20 runder. Jeg blev parret op med vores unge fysioterapeutstuderende, så vi gav den gas. Det er indtil videre den bedste træning jeg har haft under rehabiliteringen. Endelig blev jeg træt og kunne mærke det bagefter J 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar