onsdag den 23. februar 2011

Mine overvejelser part 3.

Rehabiliteringen på Herning Sygehus er mandag, onsdag og fredag i 1½ time hver gang. Da jeg for tiden er totalt ude af form vil det sige, at jeg må tage det meget roligt i dagene mellem rehabiliteringen, men stadig træne i 30 minutter. Mine muligheder er en rask gåtur eller cykeltur.

De første to uger (uge 9 og 10)

Mandag: Rehabilitering 1½ time
Tirsdag: Rask gåtur i 30 minutter
Onsdag: Rehabilitering 1½ time
Torsdag: Cykeltur i 30 minutter
Fredag: Rehabilitering 1½ time
Lørdag: Rask gåtur i 30 minutter
Søndag: Cykeltur i 30 minutter

Herefter vil jeg komme mere på. Min krop har ikke lavet noget i 3 måneder, så den skal lige vende sig til chokket.
Jeg er så heldig, at mit arbejde stiller en masse træningsudstyr til rådighed, så det vil ikke blive et problem med vejret.
Desuden har jeg indrettet mit eget lille træningsrum i min kælder (Dette er ren luksus, har taget mig flere år at spare sammen til, og flere uger at gøre klar til dette formål – at få mig i form igen). Mindre kan selvfølgelig også gøre det. Jeg tror, at jeg kunne have købt et medlemskab til et fitness-center i mindst 5 år for de penge jeg har brugt på træningsudstyr i min kælder – så tænk over det, før du drøner ud og køber.



Men nu er jeg klar J    Let the games begin……

Ingen kommentarer:

Send en kommentar