fredag den 25. februar 2011

Dag 1

Så kom jeg i gang.
Rehabiliteringen ved Herning Sygehus om fredagen er cirkeltræning.
Opvarmning på cykel i 20 min, hvor der er indlagte spurter og ”bakker” – pulsen kom pænt op.
Herefter gang, løb og bold-tagfat med elastik om anklerne i ca. 15 minutter. Her fandt jeg muskler, som jeg ikke troede jeg havde. Det var utroligt godt – jeg skal ud og købe en ankel-elastik.
Nu var vi så varmet op og startede cirkeltræningen. Det består af 9 stationer og vi bliver parret 2-og-2. Der er øvelser for alle de større muskelgrupper og et par for kredsløbstræning. Jeg fik desværre mælkesyre i musklerne flere gange, og kunne ikke yde det jeg plejede. Endnu et tegn på, at jeg er ude af træning.
Efter cirkeltræningen var der udstrækning.
En god dag – glad for at være i gang.
Selvfølgelig fik jeg dobbeltslag – men det var kun under cyklingen.
Som gennemsnitspulsen angiver, så var det ikke en hård dag for hjertet – mere for musklerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar