søndag den 5. juni 2011

Uge 22 - normal uge

En efterhånden normal træningsuge, hvor jeg gennemførte et orienteringsløb i Karup Å-dal, gennemførte en af vores årlige træningsprøver – 8 km gang. I min aldersgruppe skal det gennemføres på maksimalt 70 minutter. Og der blev selvfølgelig også tid til en standard træningstur i min kælder.

Tirsdag
Orienteringsløb, som blev på næsten 8 km. (5 km i fugleflugt). Tiden denne gang blev væsentligt bedre end i sidste uge. Igen blev mit Garmin ur brugt.

Onsdag
8 km gang test, som blev gennemført på 59 minutter – det er den bedste tid jeg nogensinde har gjort det på. Jeg brugte mit Garmin ur til at holde øje med distancen og tiden.

Søndag
Standard træningtur i kælderen med 6 km løb på løbebåndet og 19 km. på kondicyklen.

Alt i alt en ok uge, hvor jeg fik bevæget mig over 21 km ved løb og gang, samt 19 km på kondicykel.

Vægten er stadig 85,5 kg – øv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar