mandag den 13. juni 2011

Uge 23 - nyt personligt mål!

Så gik der endnu en uge. Dette blev en uge, hvor der ikke blev trænet nok.
Orienteringsløbet tirsdag lå i Sønderskoven i Silkeborg – det var bare for langt væk, til at jeg kunne finde tid til at køre dertil. Derfor blev det til 6 km. jogging i stedet for.
Vi har netop fået nogle cross trainere på arbejdet. Dem måtte jeg prøve onsdag, hvor det blev til 53 minutter.
Fredag havde vi det årlige løb på flyvestationen, hvor landingsbanen bliver lukket for en kort tid og mange hundrede mennesker løber de 3 km. den er lang. Det er et syn – ca. 700 personer løbe ned af landingsbanen – smukt.
Desværre løb jeg ikke hurtigt nok til min aldersgruppe. Jeg havde 17:00 min. og gennemførte på 17:30.
Derfor er det blevet mit nye personlige mål at klare de 3,00 km. på 17 minutter inden årsdagen for min blodprop d. 5. september.
Ellers gik der camping og pinse i weekenden, så det blev ikke til mere træning den uge.

Tirsdag
6,0 km. jogging på 41:50. Stille og roligt.

Onsdag
53 min. på cross trainer, hvor det blev til 16 km. (det var hvad den viste).

Fredag
3,0 km. løbetest på 17:30




Ingen kommentarer:

Send en kommentar