søndag den 19. juni 2011

Uge 24 - lidt sløv uge med sygdom

Lad os bare kalde det for en uge – hverken god eller dårlig.
Mandag var 2. pinsedag og vil ikke gå over i historien som nogen smuk dag – det regnede hele dagen i Midtjylland. Derfor blev det til standard træning i kælderen – en gang løb på løbebåndet og cykling på kondicyklen.
Tirsdag var der point orienteringsløb i Sten-Ulvedal Plantage. Godt og sjovt løb. Eneste minus ved løbet var, at det var afgrænset ved 60 minutter og ikke 75 minutter. Derfor var løbet ikke så langt. Jeg fik kun løbet lidt over 7 km. og med straf point, da jeg kom 5 minutter for sent i mål.
Så blev jeg syg op til weekenden og var først frisk igen søndag. Jeg mistede totalt stemmen, så der har sikkert været fred og ro i hjemmet – jeg selv sov det meste af tiden.
Søndag blev det til en løbetur på landevejen. 6 km. på 41 minutter.

Mandag
Standard træningtur i kælderen med 5 km løb på løbebåndet og 17,6 km. på kondicyklen.

Tirsdag
Orienteringsløb, som blev på lidt over 7,160 km på 1:05.

Søndag
6,0 km. jogging på 41:00. Stille og roligt.

I alt 18 km. løb / jogging og 17 km. på kondicyklen - lidt sløv uge.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar