søndag den 22. maj 2011

Uge 20 - En hård uge.

En underlig træningsuge, hvor jeg var til fest to gange og måtte tvinge mig selv til at træne tre gange for at kompensere for al den gode mad og vin.

Jeg startede mandag med at købe et nyt pulsur. Med al den træning jeg laver, så var det på tide med en kraftig opdatering på pulsur-fronten. Jeg havde brugt en del tid søndag aften og valget faldt på Polar RS300X. Jeg fandt hurtig ud af, at jeg heller ikke kunne undvære en Flowlink, så data fra uret kan komme automatisk på computeren.

Mandag
Hurtigt hjem fra arbejde og prøvet det nye legetøj. En standard træning på 30 min. løb på løbebåndet samt 30 min. på kondicyklen.

Onsdag var festdag, så ingen træning.

Torsdag
Hjem fra arbejde og tvinge mig selv til at træne. Vejret var fint – og jeg havde godt af luften, så det blev til lidt intervalløb i det fri.

Fredag lagde jeg 5 timer i haven, så T-shirten var gennemblødt.

Lørdag var festdag nr. 2, så igen ingen træning.

Søndag
Nu skulle der trænes. Alt for meget dårlig samvittighed som skulle ud. 65 min. power-walking på løbebåndet og 30 min. på kondicyklen.

Alt i alt, så har jeg løbet/gået 17 km og cyklet 34 km i denne uge – og syndet to gange.
Det kan også ses på vægten, som ikke har flyttet sig – stadig på 86,1 (eller deromkring).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar