søndag den 1. maj 2011

Uge 17

Ingen hjerterehabilitering mandag, da det var påske.
Det blev kun til havearbejde i ca. 5 timer – ingen reel træning.

Onsdag
Hjerterehabilitering igen.
Der kom to nye til gruppen i dag, så vi var oppe på 6 stykker.
Det blev til 17,5 km på cyklen på omkring 28 minutter. Jeg registrerede ingen dobbeltslag. Herefter i salen, hvor der var boldlege og øvelser med elastik. Ligesom med aerobicbolden, så er det super godt, at se forskellige øvelser med simple redskaber.
Det blev også til en gang ”Jens Hansens Bondegård”
Slutteligt op og ned af trapperne – dejligt at se trapperne igen J
Onsdag er også teoridag. Da vi (gruppe 1) ikke er flere, så var teorien slået sammen med gruppe 3. Emnet i dag var motion og træning – med vægt på, hvad man selv kan gøre, når man er færdig med hjerterehabilitering. Super relevant emne, da rehabilitering kun varer i ca. 8 uger.
Da jeg kom hjem, fortsatte jeg i haven med at grave – nu var jeg jo varmet op. Det blev til 4 timers havearbejde.

Fredag
Rehabilitering igen.
I dag blev starten lidt anderledes, da jeg skulle have taget blodprøve for træning. Prøven skulle tages fastende, så jeg måtte medbringe en morgen madpakke, som blev spist umiddelbart før træning. Derfor kom jeg lidt senere i gang og nåede kun 10 km. på cyklen.
Til cirkeltræningen fortsatte jeg min sædvanlige øvelse med at løbe runder i stedet for at holde pauser. Vores fysioterapeut løb med på flere af omgangene i dag – hun løber også helt godt, må jeg sige. Hende kunne jeg heller ikke løbe træt. Godt jeg allerede er gift, for jeg vil da ikke være i stand til at fange nogen piger i dag – de løber alle fra mig J.
Ingen dobbeltslag registreret i dag.

Lørdag blev til en stor gang havearbejde – ca. 6 timer.

Søndag
Et smut i kælderen for at løbe og cykle. Jeg løb samtlige 30 minutter uden at stoppe – kanon fremgang. Herefter cyklede jeg i yderligere 30 minutter. Cyklingen blev ikke i det hurtigste tempo.
Ikke en eneste gang konstaterede jeg dobbeltslag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar