mandag den 16. maj 2011

Uge 19

Det blev kun til to gange træning i kælderen i denne uge. Desværre er mit pulsur enten løbet tør for batteri eller også er forbindelsen mellem brystbæltet og uret ikke i orden. Derfor har jeg ikke kunne lave pulstræning i ugen der gik, men kun almindelig løbe og cykeltræning uden pulsmåling.

Onsdag
Træningen gik rigtig godt. Nye rekorder.

Lørdag
Manglede motivation, men tvang mig selv til at træne. Derfor blev tiderne ikke helt så gode. Jeg koncentrerede mig mere om bare at holde mig i gang.

Jeg har bestilt nye pulsbælter til mit ur, men overvejer seriøst, at købe et nyt ur. Det gamle Polar ur er nok 10 år gammelt. Jeg kikker på Polar RS300x. Det skal være et Polar, da mit system i kælderen er sat op til dette. Mine maskiner kan ikke modtage Garmin.

Jeg kommer ikke måledata på i denne uge.

Vægten er faldet lidt igen. Nu er jeg nede på 86,1 kg. Midt på ugen skiftede jeg cowboybukerne ud med nogle af de gamle, som jeg ikke har kunne passe i næsten et år :-)
Lige pludselig har jeg en masse tøj igen - super.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar