mandag den 25. april 2011

Uge 16

Ingen hjerterehabilitering i denne uge pga. påskeferie. Derfor måtte jeg selv træne.

Mandag
Ingen træning da jeg lavede havearbejde i ca. 5 timer i stedet for. Lidt øm i ryggen bagefter.

Tirsdag
Fortsat havearbejde…
Sidst på dagen følte jeg trang til en løbetur, så det blev til 30 minutter i det fri. Lidt ømme muskler efter al det havearbejde.

Torsdag
6,4 km jogging i et varmt sommerhusområde ved Limfjorden.

Lørdag
Kold brise fra øst, så jeg trænede i kælderen. 30 minutter jogging på løbebåndet og herefter 30 minutter på kondicyklen. Rigtig god træningstime, hvor sveden løb.

I denne ”fri-uge” fra hjerterehabilitering blev det til 14,5 km jogging og 18 km på kondicyklen – ok, hvis jeg må sige det selv. Og ikke en eneste gang bemærkede jeg noget dobbeltslag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar