søndag den 3. juli 2011

Uge 26 - en god træningsuge !!

Ugen startede med ”tunge” ben. Mandag, hvor det var trykkende varmt ville jeg løbe en let tur efter aftensmad. Det var ikke nogen god idé. Jeg var kun kommet ca. 1 km. ud, da mine ben bare var så tunge, at jeg ikke orkede mere. Om det var varmen, aftensmaden, det sene tidspunkt eller en kombination, ved jeg ikke, men jeg orkede ikke noget. Derfor blev det til lidt interval træning i stedet for.
Tirsdag var jeg bare træt af mig selv, at jeg havde lavet det nummer om mandagen. Men mine ben var stadig tunge – og det var mega varmt, så jeg besluttede mig for noget nyt; cross trainer og romaskine. Ganske let træning, men ok.
Torsdag var det møgvejr, så jeg gik i kælderen for at løbe. Mine ben var stadig lidt tunge, så jeg havde ingen forventninger. Efterhånden som træningen skred frem gik det bedre og bedre – så det blev til 8 km. på en time.
Fredag gentog jeg succesen med cross trainer og romaskine.
Lørdag med regnvejr hele dagen (en regnvejrsdag, som vil gå over i historien flere steder på Sjælland) tog jeg 6 km. på løbebåndet i kælderen.

Mandag
6 tunge km på 48 minutter

Tirsdag
30 min. på cross trainer og 20 min. på romaskine.

Torsdag
8 km. på løbebåndet i kælderen

Fredag
30 min. på cross trainer og 20 min. på romaskine.

Lørdag
6 km. på løbebåndet i kælderen

En god træningsuge !!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar